نی نی ها !

دکتر جون عمه داری؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت13:05---15 مرداد 1392
الهی.....

خوشم میاد ازبچه های باجنم!!!!!!
جواب : موافقم .


بتگرل
ساعت4:05---9 مرداد 1392
بیخیال خیلی پیچیده شد
جواب : خب برنامت چیه ؟ من میرم نماز بخوونم . تا اون وقت ، پست جدیدم رو بخوون و جواب بده . هم باید یه عدد بزنی و یه الف ، ب ، ج ، د


بتگرل
ساعت3:27---9 مرداد 1392
نمونه اوو چیه درباره دانلود میحرفیدیم
جواب : نمی دونم . اثرات گشنگیه دیگه . خب . بفرمایید .


بتگرل
ساعت3:16---9 مرداد 1392
چی میگی؟؟ منکه نمیفهمم؟
جواب : بلدی نیستی با oovoo کار کنی ؟
چاخان نزن .

چت بلد نیستی ؟


بتگرل
ساعت3:10---9 مرداد 1392
میگم احمد جان بد به دلت راه نده مال خیلی فهمیدم بود
جواب : چی ؟ کلی غلط نگارشی داری . نفهمیدم . ولی شرط میبندم بلدی .


Batgirl
ساعت3:06---9 مرداد 1392
الو نظرم نیومد یا ج ندادی؟
جواب : نیومد .
دوباره بده


بتگرل
ساعت2:48---9 مرداد 1392
خیلی فهمیدم

الان دیگه حله

اصلا بد به دلت راه نده

هیچی فقط وبم!
جواب : تو نابغه ای . با یه بوس همه چی حله ! (خخخخخخخخ) ببین درسته دو تا گوش دراز دارم ولی عر عر نوچ . خودت وقتی من هنوز نگفتم ، میگی بد به دلت راه نده یعنی خبرایی . راستشو بگووووووووووووو .


بتگرل
ساعت2:42---9 مرداد 1392
یادم بده با فیلتر شکن فیلم دانلود کنم؟؟؟

لطفا؟؟؟؟
جواب : حالا چون بوس دادی باشه . دانلود منیجر خودش این کار رو میکنه ولی اگه نشد باید پروکسیش رو فعال کنی و توی قسمت آدرسش ، لینک رو پیست کنی . نگفتی تو چیکار میکنی ؟


بتگرل
ساعت2:37---9 مرداد 1392
خوصله م سر رفت

معمولا تو نت چی کار میکنی؟

واسه سرگرمی؟
جواب : خب ول گردی میکنم با فیلتر شکن و فیلم دان می کنم. با دوستای خارجیمم می چتم با oovoo . تو چی ؟


بتگرل
ساعت2:31---9 مرداد 1392
من قولی درباره اینکهه از خودم بهت اطلاعات میدم ندادم دادم؟؟

هرچی رو که باید میدونستی میدونی
جواب : قول ندادی . ولی لااقل اسم واقعیت رو ......... بی خیال . بحث رو عوض کن . چون آخرش عصبانی میشی .


بتگرل
ساعت2:25---9 مرداد 1392
اوکی بیخیال

رنک گوگل چیه؟
جواب : ندارم . چیکار میکنی ؟ نگفتی چیکار کنم که بهم اعتماد کنی ؟


بتگرل
ساعت2:19---9 مرداد 1392
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب : چون روشون حساسن . تازه ممکنه کارت به اطلاعات هم بکشه .
بیا درباره ی من بذار

چرا اینقدر دیر کامنت میدی ؟


بتگرل
ساعت1:55---9 مرداد 1392
ترجیح میدم درباره امام جمعه تهران مطلب بزارم!
جواب : احمد جووووووووووووون ؟ فیلترت میکنن عزیزم .


بتگرل
ساعت1:50---9 مرداد 1392
از خودت باحال تر نبود؟؟
جواب : نه ! تو نظر بهتری داری ؟


بتگرل
ساعت1:42---9 مرداد 1392
هر سایتی که واسه تکن باز میکنم فیلتره

فری گیتم که سرعت نداره

عوض دعوت به شام کردن

یه موضوع باحال بگو دربارش مطلب بزارم؟
جواب : باشه . تو راست میگی . واسه تیکن ! خودتی . مال منم فری گیتم خیلی سرعتش بالا نیست . مگه عیبی داره شام با من بخوری ؟ درباره ی من بذار .


بتگرل
ساعت1:36---9 مرداد 1392
عوض این کارا لطف کن یادم بده vpnچه جوری کار میکنه؟

مفید تره!
جواب : کدوم کارا ؟ مگه نمیای ؟ شیطوون vpn می خوای چیکار ؟ حقیقتش اینه من با vpn کار نکردم . پس بلد نیستم ! کجا بودی 10 دقیقه ازت خبری نبود ؟


بتگرل
ساعت1:24---9 مرداد 1392
خوبه فقط از این تخته های پرشم داشته باشه
جواب : باشه . هم تخته و هم کافی شاپ . فقط تنها میای دیگه ؟ در ضمن اومدی ، جایی قول ندی ناهار رو توی استخر با هم میخوریم . شامم دعوت من پیتزا .


بتگرل
ساعت1:16---9 مرداد 1392
باقسمت استخرش مفافقم
باشه . یه روز که خالی داشتی ، بگو .
اگه هم مشکلی پیش اومد ، یه استخر خصوصی میگیریم . چطوره ؟


بتگرل
ساعت1:07---9 مرداد 1392
اغا من دیوونه میشم وقتی عکسای وبم نمیاد

چرا اینجوری میشه؟

بیخیال موضوع قبلی بلاخره یه کاریش میکنیم
جواب : اگه یه بار دیگه به جای آقا بهم بگی آغا ......... استغفر الله . والا من که دارم می بینم عکس ماشین لامبورگینی که از ماشین من الهام گرفتن . مثلا چیکار ؟ من قرار توی هفته ی دیگه برم اداره کل آموزش و پرورش از برگزاری همایشم دفاع کنم . یا بیا اونجا یا شاید بخوام بعد افطار برم استخر دانشگاه فردوسی یا هم هر جای دیگه ای که تو بگی . اگه هم مخ نداشتت ه جایی قد میده ، امشب حرم .


بتگرل
ساعت0:59---9 مرداد 1392
اصلا بیخیال استراژدی دیدن همدیگه!!
جواب : من که از خدامه ببینمت . میخوای یه روز دیگه یه جای دیگه قرار بذاریم ؟
البته اگه حرم نشد یا نخواستی .


بتگرل
ساعت0:50---9 مرداد 1392
خو بامزه خودم میدونم منطورم اینه که یه نشونی قابل فهم بده!

شاید بیام

من زیرچادر عربی یه مانتو صورتی یا بنفش میپوشم
جواب : آخه به نظر تو من چه نشونه ای میتونم بهت بدم ؟! آخه کلی مرد و آدم اونجان . ببین عزیز دلم قیافه ی تابلومو که دیدی . با یه پیراهن سیاه با راه راه سیاه و یه عینک و یه لی آبیم . ساعتمم دست چپمه . کفشمم سفیده و یه نوار آبی لی دورشه . دیگه چی بهت بگم ؟ آها بعد انتظار داری من برم زیر چادر زنا رو بگردم تا ببینم کدومش بنفشه و کدومش صورتی ؟ اونم توی حرم ؟ یه چیزی بگو منطقی باشه . من همیشه یا صحن غدیرم یا بست شیخ طوسی .


بتگرل
ساعت0:44---9 مرداد 1392
مبارک باشه

نه بابا یه حات دیگه یه کوچول تعجب کرد

لباست چه رنگی بود؟
جواب : بنفش ! خب معلومه که مشکی . فردا میای ؟ منظورم امروزه ؟


بتگرل
ساعت0:35---9 مرداد 1392
خخخخخخخخخخخخخخخ

متاسفانه نشد بیایم تو بست طوسی

ولی وقتی داشتم میرفتم تو با یه بنده خدایی چش تو چش شدم

منو که دید چشاش گرد شد بعدم من راه خودمو رفتم اونم راه خودشو
جواب : خاک بر سرت . من که شب 23 میخوام از ساعت 7 برم تا 7 صبح حرم باشم . البته تنها . شاید عاشقت شده بود (خخخخخخخخخ) ولی من که ندیدمت .


بتگرل
ساعت0:30---9 مرداد 1392
کسی شبیه من دیدی؟؟؟
جواب : صدتا . تو چی ؟


بتگرل
ساعت0:16---9 مرداد 1392
سلام خوبی؟ خبر نمیگیری؟
جواب : منم مثه تو درگیر بودم . دیشب حرم . ساعت 4 عصر از خواب بیدار شدم تازه باز رفتیم بیرون و تازه برگشتم . حالت چطوره ؟ خوبی ؟


بتگرل
ساعت5:02---7 مرداد 1392
خخخخخخ باز رفتم تو وبت گند زدم!!





این یکی رو لازم نیس تایید کنی!!





قیافت شبیه حالت محسن افشانی تو ترانه مادریه!!!





(فقط تو همون فیلم!)





من جدی جدی لالیدم
جواب : چی ؟



من ندیدم . منظورت چیه ؟

محض اطلاعت باید بگم اون عکس رو سر کلاس درس ، در حضور دبیر با دوربین وبکم یکی از بچه ها گرفتیم . چون عجله ای بود اینطوری شد .
در ضمن من خسته ام . فردا صبح هم می خوام برم مدرسهه ام . باید برم بخوابم . شب بخیر . فردا خواستی بیای ، ساعتای 10 سر هنرستان باشی . روبروی زیر گذر مترو .
البته 1 که زوده . 10 و نیم .
البته 10 که زوده . 10 و نیم .


بتگرل
ساعت4:56---7 مرداد 1392
غاز قلنگ میخواستم برم ریختتو از وبت ببینم لازم نبود بیوگرافی تو بدی

خودتم بکشی مثل تکنیا برات تو وبم پست نمیزارم!!
جواب : درد . حالا یه دونه بذار دلم خوش باشه . بیوگرافیم رو که ندادم . راه های برقراری ارتباطم رو ادم . کارت ویزیتام در حال چاپه .


بتگرل
ساعت3:51---7 مرداد 1392
باشه اما هنو واسه اعتماد خیلی زوده
جواب : اوکی . هر چی تو بگی . من نماز میرم مسجد دیرتر میام . دوس داشتی بخواب . (حدودای 4 و نیم یا یکم دیرتر)


بتگرل
ساعت3:24---7 مرداد 1392
اخه یکی، یکی نبود فرق داشت


حالا بگذریم


از من میشنوری سعی نکن باهاش خیلی راحت باشی و حریما رو بشکنی


مثل دخترای دیگه واسه اونم حریم قائل شو وحرفایی که به دوستات مذکرت میزنی با اون درمیون نزار وگرنه رابطه تون به.......... میره
جواب : ببین عشق و اینجور حرفا چشم آدم رو کور میکنه و از حقیقت دورت میکنه . بوده دختری که طرف مقابلش معتاد بوده و سرنگی و دختره می دونسته اما می خواسته باهش زندگی کنه و وقتی زندگیششروع شد ، فهمید چه ... ای خورده .
نه بابا از اون حرفا فقط واسه شوخی گاهی با اسم مستعار بهش میگم . منظورت رو یکم واضح تر بگو .

در هر حال هر کی به من اعتماد کرده ، پشیمون نشده .


بتگرل
ساعت3:08---7 مرداد 1392
اولا که من عاشق این تبعیضای جنسیتیم که نمیزاره پسرا وارد یه جای خاص بشن

دوما که فرض کن این واسه تلافیه استادیوم ازادی

سوما که بوس خواستن از یه دختر اصلا چیز کوچیکی نیس

چهارما که دوست داشتن واسه تو اون متفاوت معنا میشه

پنجما از سرتو بزار روشونم شروع میشه تا......فیها خالدون!!!

شیشما من ش به هیچ پسری نمیدم چون اصولا به پسرای ایرانی نمیشه اعتماد کرد(بهت برنخوره من از یه فرد خیلی قابل اعتماد ضربه بدی خوردم) اگه فیلتر شدم میام وب اصلیت خبرت میکنم
جواب : اولا من از تعیضا متنفرم . به خاطر همینه که حتی ممکنه یه دختر رو با خودم ببرم استخر . دوما استادیوم آزادی به من ربطی نداره . من چه گناهی کردم . سوما میدونم . من بهش گفتم : عزیزم من هیچوقت بین تو و خدا و عقایدت قرارنمی گیرم . اگه دنبال لبی ، خداحافظ . من نیستم . چهارما حق با تویه اما من انتظار دارم بهم اعتماد کنه ، خیانت نکنه ، رو راست اشه و پشتیبانم باشه و عاشق من باشه . زیاده ؟ پنجما ببین من حداقل به عواقب بعدش و مسائل پزشکیش نگاه می کنم . از سکس قبل از ازدواج هم متنفرم چون کصافط کاریه و حرومزاده تهش داره و نعمت و برکت از خونت میره . شیشما بهت حق میدم اما من رو لطفا با هیچ پسری مقایسه نکن . نکن بهم اعتماد کن . چون اون اینطوریه ، منم اینطوریم ؟ چون نوح پیامبر خدا بود ، پاک و فرمانبر بود ، پسرشم پاک بود و از دستورات خدا پیروی کرد ؟ کار نیکان را قیاس از خود مگیر / گرچه باشد در نبشتن ، شیر ، شیر به من اعتماد کن . حالا اگه نمی خوای ، نده ولی بدون من از اون پسراش نیستم . تا آخر عمرت که نباید به خاطر یکی به همه بی اعتماد باشی .


بتگرل
ساعت2:58---7 مرداد 1392
توش عکسای کریستیه و از اونجایی که شمام پسری

خیر!

ب نظرت وبلاگم فیلتر میشه؟
جواب نظر قبلیت رو بخوون . من کریستینه رو نمیشناسم . من از این تبعیضا خوشم نمیاد . توی کتابای پزشکی صد تا بد تر از اون رو دیدم . به اذیت نکن .


بتگرل
ساعت2:50---7 مرداد 1392
سادس اون تورو دوست نداره!


یا شایدم برادرانه دوست داره


درضمن من کاملا با بوسیدن پسرا مخالفم حق داره به خدا!!!


چه جور روت میشه فامیلتو ببوسی؟


فک کن 4 سال دیگه حالت ازش بهم خورد رفتی با یکی دیگه ازدواج کردی


اونوقت هی باهاش چش توچش میشی یاد اون صحنه میوفتی


ایی


یه سوال:به نظرت وبمو فیلتر میکنن با اون عکسا؟!!
جواب : اتفاقا اون هم توی کل دخترا فامیل پر کرده دوسم داره . رفتاراش طوری نشون میده که عاشقمه البته بعضیاش ولی شاید برداشتش از عشق بده . به بابامم غیر مستقیم فهمونده . شاید واقعا عاشقم نیس ! میگی چیکار کنم ؟
خوب نمی خونی دیگه . منم گفتم بهت با این کارا مخالفم . مثلا گفتم . یعنی یه خواسته ی کوچیک منظورم بود . حداقل اینقدر میگه دلم برات تنگ شده و میمیرم برات و برات گریه کردم و اگه پیشم می بودی میومدم بغلت ، لا اقل سرش رو بذاره روی شونم . بغل نخواستم .
والا این پست جدیدت رو که درخواست رمز کردم . بقیشم احتمالش هست . شمارتو بده حداقل وب جدید ساختی خبرم کنی .

زشته آدم شماره رفیقش رو نداشته باشه .


بتگرل
ساعت2:41---7 مرداد 1392
چه ربطی داره؟ صحبت یه عمر زندگیه نه 10روز مسافرت

ولش کن بابا

بحثو بعوض
جواب : ببین خداییش فرض کن من و تو عاشق هم باشیم . بعد تو هی بیای کنارم و من فرار کنم یا بخوای من رو ببوسی و منم هی بپیچونمت . یا ازم یه کمک بخوای که فقط از دست من ساختس و منم بگم به من چه . چه حسی خواهی داشت ؟ منم حرف یه عمر زندگی رو میزنم . اصلا تو میگی چیکار کنم ؟


بتگرل
ساعت2:34---7 مرداد 1392
خیلی الاغی ادم به عشقش میگه سگ؟

پس عشقت موندگار نیس!

هوس جوانیه
جواب : دیوووونه . گفتم اخلاق گندش . ببین من 3 ساله تحملش کردم . بازم می کنم . هوس جوونی هم نیس . چون نه قیافه ی خیلی خوشکلی داره نه پا میده .


بتگرل
ساعت2:30---7 مرداد 1392
باشه.

به پای هم پیر شین

هانسل و گرتل رو دیدی؟
جواب : نه ولی خیلی دوس دارم . ممنونم اما به شرط این که اخلاق سگیش درست بشه .


بتگرل
ساعت2:15---7 مرداد 1392
ینی چی دوسم داری؟ واقعا انتظار داری بشنوی اره؟؟؟


چار روز دیکه نیای بگی ازم سوءاستفاده کرد رفتا


همین الان بگم ما دوتا دوست نعمولی هستیم


حداقل از طرف من


اگه به نظر تو چیز دیگه ای بین ما هست بگو؟
جواب : سوالم مگه سخت بود ؟ نه .
میدونم . دارم اذیتت می کنم . چیزی که من می خواستم بهت بگم اینه که من یکی رو دارم که خیلی دیوونشم اونم عاشقمه و برام تلاش می کنه اما پشتم رو خالی می کنه و زود دنبال بحث و دعوا می گرده . اما براش گریه کردم ، 6 ساعت راه رفتم و 6 ساعت برگشتم . نوه ی عممه و 2 - 3 سال از من کوچیکتره . توی شهرستانه . براش شعر میگم . به عکسش که نگاه میکنم اشکم در میاد . توی چشماش زل زدم و گفتم عاشقتم . به خاطرش ، شیفت های دخترانه ی کانون که هیچ پسری راه نمین ، میرم داخل (به بهانه زن داییم که مسئولن) حتی به بابامم گفتم که اون دختر رو دوس دارم اما از این اخلاق گندش متنفرم که پشتم رو خالی میکنه ، خیلی زیاد اصول و موازین اسلامی رو رعایت میکنه (البته من مشکلی ندارم . بهشم گفتم نه انتظار لب از تو ندارم و نه بغل . البته نمی گفتمم نمی داد . ولی به هر حال عشق که اینا نیست) و دائما بهم گیر میده و دنبال بحث و دعواس . منم که تا میتونم کنترل می کنم ولی گاهی واقعا روی مخمه اما چیزی بهش نمی گم اما از صدام تابلویه چه خبر .

حالا خیالت تخت که من دنبال عشق ت نیستم . دوست هم که هستیم ، باشیم . از دید من دختر با پسر فرقی نداره . اگه چیزی گفتم یا بگم ، به دل نگیر چون برای من دختر و پسر فرقی ندارن . من یه مدتی با دختر 24 ساله مقاله می نوشتم ، بهش گفتم قراره برم استخر میای ؟ این چیزا برام طبیعیه


بتگرل
ساعت2:06---7 مرداد 1392
تفریحه دیگه شنا هم دوصط دارم

سوالای مسخره رو ج نمیدم

تکلیف چیو بروشنم؟
بله . ولش کن این سوالمم مثه اون یکی مسخرس . تو بپرس


بتگرل
ساعت2:00---7 مرداد 1392
ضایعم نکن ینی نه نگو؟باشه حتما هم که نه نمیگم!

تکلیف چیو روشن کنم باز؟؟؟

کتاب خوندن رمان نوشتن

سریال و فیلم دیدن وب نویسی

خیال پردازی
جواب : ضایعم نکن یعنی مسخره نکن . حالا جدا داری یا نه ؟ عزیز دل گفتم تفریح . تفریحت چیه ؟


بتگرل
ساعت1:48---7 مرداد 1392
ای منم یه کوچول بلدم

سریال میبینم متن اهنگ میکوشم

یه کوچول موچولم کره ای بلدم چون سریال کره ای هم میبینم و یکی از فامیلامون شب تا صب کره ای میحرفه!!

برو یه نگا به متن اون یارو که نقاب گربه ای داره تو وبم بنداز ببین چی میفهمی؟ مارم خبر کن!! ممنون

سوال بعدی رو تو بپرس نخواستمم ج نمیدم
جواب : دوسم داری ؟ (خخخخخخخخخخخخ) . شوخی کردم . فقط موقع جواب دادن ضایعم نکن . و اما سوال : تفریحت چیه ؟


بتگرل
ساعت1:41---7 مرداد 1392
اها من بپرسم؟

چقد اینگلیسی بلدی؟
جواب : خیلی نه . تاچ استون 2 ام . آهنگ هم گوش میدم و متنشو در میارم . البته فرانسه و لاتین هم خودم یکم کار می کنم . تو هم اگه خواستی ، خودت بگو . سوال بعد رو بپرس .


بتگرل
ساعت1:37---7 مرداد 1392
بگو مادر جان بگو؟
جواب : چی بگم ؟ منظورم اینه دوس داری چی بدونی ؟
همچینم میگی مادر جان انگار 100 سالته !


بتگرل
ساعت1:32---7 مرداد 1392
عکس تکن میزارم


مخوام فیلمم بدانلودم ایشالا
جواب : ایشاا... . دوست داری درباره زندگی شخصی من بدونی ؟ یه چیزی که خیلی هم خصوصی نیست .
چه فیلمی ؟


بتگرل
ساعت1:25---7 مرداد 1392
مثل ادم اگه ی فرصت پیش بیاد که بتونی با یه انیمه حرف بزنی دیگه وقت خجالتو عشوه همستری نیس
جواب : خوبه . خب حالت چطوره ؟ چیکار میکنی ؟


بتگرل
ساعت1:16---7 مرداد 1392
پاندورا جان گفتم که واقعی نیستن!

اگه تونستم باهاشون بحرفم حتما میگم که دوسشون دارم
جواب : بله . چجوری میگی ؟


بتگرل
ساعت0:56---7 مرداد 1392
اخه بچه پرو

از اولی که باهات اشنا شدم داری به شغل و پول و درجات معنوی پدر گرامیت مینازی

بعدشم که فک میکنی چون نمونه دولتی میری و زیستتو بیست شدی انیشتن تشریف داری

کلیم که به درجات فرهنگی مامان مبارک پز دادی

خونتونم ک کوبوندین دارین 5 طبقه میسازین

حالا به من میگی به قیافت نناز؟ این در مقابل تو پز حساب میشه؟؟؟

بعدشم گفتم هزاران عشقم نگفتم عاشقام!


جواب : ببین من نه به پول و نه درجات بابام نازیدم . سابقه داشته توی مدرسه به معلمام یا دوستام چیزی گفتم که بهشون برخورده و یا فکر کردن که دارم الکی تعارف میکنم . منم خوساتم اگه بهت گفتم بریم حرم ، فکر نکنی برای کار دیگه ای یا برنامه ای تهشه که بخوام باهت تنها برم . این رو گفتم تا بهم اعتماد کنی و بدونی من قصدی ندارم . درباره مامانم هم که چیزی نگفتم . درباره ی نمره زیستم هم باهت حرف نزدم و خودمم عقل کل نمی گیرم . من پیشنهادات خودم رو دادم . در عین حال به عقایدت هم احترام میذارم . هیچوقت هم بهت نگفتم مدرسه ی نمونه ام . اون وب رو چون به اقوام و خانواده ام آدرسشو دادم ، بابام بهم گفتن بنویسم و تو خوندی و خودت بهم میگی نمونه . من عقیدم اینه چیزی برای نازیدن وجود نداره . هر چیز که نپاید / دلبستگی نشاید . من نمی گم به من پز میدی . نه من با تو زندگی کردم و نه تو بامن . ویژگی های شخصیتی ای که خودت میگی رو من قبول می کنم اما گفتم برای پسراهای دیگه که هدفشون چیز دیگه ایه به قیافت نناز . من نه تا به حال از پول بابام و دانشم و ... بهت پز ندادم . گفتم دخترا دنبال پول می گردند اما من که پولی ندارم . شاید (ببین شاید) به پول بابام چشم دارن . دارایی و پول از دیدگاه من 1000000000 و بیشتر تر نیست . دارایی دانشه . دارایی پدر من هم کتابخانه اش و خونه و ماشینیه که داره . که من 1 تار موش رو به کل ثروت زمین نمی دم . خب دختر گل اون بدبختا که نمی دونند تو هم عاشقشونی یا نه . به علاوه ببین 1 رو انتخاب کن (ازروی تجربه دیگران که بهم گفتن ، بهت میگم . زندگیت خراب نشه)


بتگرل
ساعت0:40---7 مرداد 1392
هنو مونده تا اون موقع

میمونم تا یکی از هزاران عقشم بیاد دنبالم!!

تو واقعیت هم قیافم نمیزاره بترشم

خیالت تخت
جواب : یکی از هزاران ؟ خواب دیدی خیر باشه . خیلیاشون گیر یه رابطه ... اند . بعضیاشونم واسه پز دادن به رفیقاشون که فلانی عشق منه . ولی در عمل هیچی نیستند . اینقدر به قیافت نناز . توی زندگی خیلی چچیزای مهم تر از قیافه هست . مثلا برای من اولویت اول عشقه . دوم ذات و اخلاق و رفتار و منش و شخصیته و آخر قیافه . طرف مقابلم اگه کور و کچل هم باشه ولی دو تا اول رو داشته باسه ، تا اون سر دنیا میرم دنبالش . چون عشق واقعی و درون انسان تغییر نمی کنه یا به سختی متغیر میشه اما قیافه با یه بیماری پوستی نابودت می کنه و به راحتی میتونی از زیبای خفته تبدیل به فیونای شب ها یا یه هیولا تبدیل بشی .


بتگرل
ساعت0:32---7 مرداد 1392
متاسفم ولی دلیلی برا فکر کردن بهت نیس


ادم های واقعی هیچ جذابیتی برا من ندارن
جواب : اون وقت تو می خوای با چی ازدواج کنی و تشکیل خانواده بدی ؟ زندگی کنی ؟ خیال خوبه اما نه در حدی که از واقعیت گریزان بشی و جذابیتی برات ناشته باشه . یه طوری با واقعیت زندگی کن که جذابیت برات داشته باشه .
دلیل که زیاده برای فکر کردن . بسته به خودت داره .

بسته به خودت داره که بخوای یا نخوای ؟


بتگرل
ساعت0:26---7 مرداد 1392
مگه اینکه پسر نباشی؟
جواب : پسر که هستم . بازم بهم فکر نمی کنی ؟


بتگرل
ساعت0:21---7 مرداد 1392
چون این موضوع که خونتونو میسازین به من هیچ گونه ربطی نداره

نه بابا من به هبچ پسری واقعی فکر نمیکنم
جواب : خب گفتم که نگی دروغگو یه بار میگه 17 و یه بار 19 . به خاطر این که برداشت اشتباه نکنی گفتم . حتی من ؟


Batgirl
ساعت23:00---6 مرداد 1392
مبارک باشه


تف تو ریا
جواب : خب دیگه ... تموم شد . در خدمتم . ریا ؟
چرا ریا ؟ مگه چی شده ؟ راستی نگفتی توی خیالاتت منم جا دارم ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 2:47 | نویسنده : Zombie |